sobota, 27 czerwca 2015

Bransoletka Hortensja

Tym razem zrobiłam bransoletkę  spiralną w bardzo specyficznej kolorystyce. Ma kolor wrzosu, wzbogacona jest koralikami o trudnych do określenia kolorach, bo mienią się kilkoma. Dodatkowy akcent tworzą pojedyncze koraliki o barwie ciepłego różu. Powstała właściwie przez przypadek. Zrobiłam próbkę kolorystyczną, która jakoś do mnie nie przemawiała. Ale okazało się, że innym osobom się podobała. I słusznie, bo po wykonaniu całości byłam zaskoczona jej wyglądem. W słońcu ślicznie błyszczy, nabiera zupełnie innego wyglądu, przepięknie się mieni. Sama bransoletka ma długość 21 cm. Pasuje też na szerszy nadgarstek, ponieważ dołączyłam do niej 5 cm-owy łańcuszek. Na łańcuszku umieściłam malutką kostkę i listek. Zdjęcie niestety nie oddaje jej piękna i barw.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz