środa, 30 grudnia 2015

Komplet Twist

Ten biało-ametystowy komplet zrobiłyśmy wspólnie z mamą. Mama wykonała elementy główne, to znaczy sznur bransoletki i naszyjnika. Za to wszystkie wykończenia i zawieszki są moim dziełem. Bransoletka ma długość 19cm (plus łańcuszek regulacyjny), natomiast naszyjnik 48cm. Sznury są wykonane z koralików Preciosa, techniką Twisted Tubular Herringbone. Zakończenia naszyjnika i bransoletki ozdobiłam białymi perłami, wokół których okręciłam drobne, białe koraliki Toho. Do naszyjnika dołączyłam pojedynczy, dwukolorowy listek. Bransoletkę ozdobiłam dwoma ametystowymi listkami i jednym białym. Niestety w początkowych dniach września aura mi nie sprzyjała i zostałam zmuszona zrobić zdjęcia w cieniu, ponieważ słońce uparcie nie miało ochoty się pokazać.

Cały komplet

Bransoletka



Naszyjnik

Zawieszka naszyjnika





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz