czwartek, 23 lipca 2015

Bransoletka Stokrotka

Anchik Martynova mnie skusiła i kupiłam SuperDuo. Bransoletka jest szalenie prosta. Anchik robi ją na żyłce. Tylko w tym przypadku dużo czasu poświęca się na zakończenia elementów (stokrotek), które wcześniej należy przygotować. Ja zrobiłam jej metodą, ale nicią. Wprawdzie nicią też da się ją zrobić, co potwierdza zdjęcie poniżej. Użyłam bardzo cienkiej nici i w rezultacie, by usztywnić, musiałam przechodzić przez koraliki kilkukrotnie. Efekt, dwie złamane igły. Ale mimo wszystko warto było. Niestety później znalazłam inną metodę z użyciem nici, którą kiedyś wypróbuję, bo bransoletka robiona jest w całości za jednym zamachem, bez wcześniejszego przygotowywania poszczególnych elementów. Bransoletka ma długość 20 cm długości bez możliwości regulacji. Zapięcie Toggle połączyłam z bransoletką ogniwkami z koralików.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz